Gyakori kérdések

  • Miért nem fizethetek utánvéttel Bérlésnél?

Mert a futár által beszedett utánvét később kerül a számlánkra, mint ahogy a Bérelt eszköz visszaérkezik hozzánk, így a kaucio összegét sem tudjuk Neked időben visszautalni, csak jóval később. Plusz, a szállítási díj is emelkedni fog az utánvét beszedési díjával. Ha nem tudsz utalni, utalhat helyetted más is, csak kérd meg, hogy a közleménybe írja be a számla sorszámát, hogy össze tudjuk Veled kapcsolni az utalást.


  • Miért nincs rajta a kaucio a számlán?

Mert a kaucio nem számít bevételnek, hisz a bérlés végén visszajár, tehát nem számlaköteles. De mivel a kaucio egy biztosíték, hiszen mi adunk egy eszközt cserébe, azt is el kell majd utalnod előre a bérleti díjjal és szállítási díjjal együtt. A számla elküldésekor mindig megírjuk pontosan az utalandó összeget, de a termékleírásokban is fel van tüntetve az adott termékre vonatkozó kaucio. Joggal kérdezheted, hogy ha nincs a számlán feltüntetve, akkor mi bizonyítja, hogy Te fizettél kaucio-t. Egyrészt a bankszámla kivonatod, másrészt a Bérleti szerződés, melyben összegszerűen szerepelni fog.


  • Hogyan kapom vissza a kaucio-t és mikor?

A Bérleti szerződésben általad megadott bankszámla számra fogjuk visszautalni, az állvány visszaérkezésének másnapján. Ez gyakorlatban úgy néz ki például egy hétvégi bérlés esetén, hogy hétfőn felveszi a futár a csomagot, kedden megérkezik hozzánk, mi átnézzük és ha mindent rendben találunk, akkor szerdán utalunk.


  • Mi történik ha nem találtok rendben valamit?

Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomok találhatóak, akkor már rögtön a futárszolgálat jegyzőkönyvével kapjuk meg. Sérült csomagokról, sérült/nem megfelelő tisztaságú állványokról, hiányos védőcsomagolásról/töltőanyagról azonnal fotókat készítünk, jegyzőkönyvet veszünk fel. Ezeket elküldjük a Bérlőnek e-mailben. A Bérleti szerződés tartalmazza a késedelmi díj, hiányos csomagolással/piszkosan visszaküldött állványok esetén levonandó összeget, kérünk, hogy figyelmesen olvasd át. Természetesen a különböző sérülésekre vonatkozó javítási díjakat nem tudjuk a szerződésbe beírni, hisz ezerféle lehet, de amint szakembereink felmérik a kárt és tájékoztatnak, mi is tájékoztatunk Téged. Mi a bérelt eszközt mindig tisztán, megfelelően becsomagolva ( védőcsomagolásban, hogy épségben érjen oda) küldjük el, a szerződés aláírásával Bérlőink vállalják, hogy így is küldik vissza. Ha esetleg fenti okok miatt, mégis le kell vonnunk a kaucio összegéből, akkor a levont összeget kiszámlázzuk Neked, a maradék összeget pedig visszautaljuk. A számla természetesen pénzügyi teljesítést már nem fog igényelni.


  • A rendezvény előtt mennyi idővel kell lefoglalnom az állványt?

Előzetes foglalás mindenképp szükséges, mert csak így tudjuk garantálni az adott napra a kiválasztott állványt. Foglalásodat bármikor megteheted, mert foglalási díjunk nincs! Foglalásodat a bérlés előtti hétig díjmentesen lemondhatod, vagy a szabad állványok függvényében módosíthatod.


  • Mikor kapom meg a kibérelt állványt?

Mi a stresszmentes élet hívei vagyunk, ezért az állványt nem a rendezvény napján, hanem már előző nap kiszállítjuk. Ezért fontos, hogy a rendelésed végén az Űrlapon, mindenképp add meg a rendezvény pontos időpontját. Mivel hétvégén nincs szállítás, a hétfői csomagfelvételig még arra is lesz idő, hogy megfelelően letisztítva, visszacsomagolva, előkészítsd az állványt a futárnak. Vasárnapi rendezvények esetén péntek a kiszállítás napja, a felvétel napját pedig egyeztetjük.


  • A bérleti díj 3 napra vonatkozik, de nekem pénteken lesz az esküvőm. Ebben az esetben felárat kell fizetnem?

Nem kell felárat fizetned. A kiszállítás napja csütörtök lesz és hétfőn megy majd a futár a csomagért.


  • Úgy kapom meg az állványt ahogy a weboldalon látom vagy szétszerelve?

Az állványokat szétszerelve szállítjuk, a csomagban benne lesz az összeszereléshez szükséges imbuszkulcs és pótcsavarok is. Az összeszerelés nagyon egyszerű, pár percet vesz igénybe, de ha mégis elakadnál hívj minket nyugodtan, vagy írj e-mailt, azt azonnal látjuk és segítünk!


  • Összeszerelés közben probléma akadt, mi a teendőm?

Nagyon fontos tudni, hogy mi az állványokat elküldés előtt minden esetben összeszereljük, leellenőrizzük és csak tökéletesen működő terméket küldünk el. Ezért ha összeszerelés közben bármi problémát észlelsz, vagy csak nem tudod hogyan kell összerakni, kérünk, hogy jelezd azt nekünk azonnal telefonon, üzenetben, e-mailben, bárhogy, mi megpróbálunk a távolból segítséget nyújtani vagy valamilyen megoldást találni villámgyorsan. 


  • Sérülten érkezett a csomag/ a benne lévő termék, mi a teendőm?

Szerencsére ez nagyon nagyon ritkán fordul elő, konkrétan az elmúlt 6 évben két alkalommal, ami a több ezer szállításunk függvényében kiváló arány. De ha mégis…

Amennyiben a csomagon külsérelmi nyomok láthatóak, melyek a szállítás közben keletkeztek, a kézbesítő futárnak jegyzőkönyvet kell kiállítania. Kérünk, hogy azonnal nyisd ki a dobozt és nézd meg, hogy a benne lévő termék is megsérült-e! Ha igen, akkor készíts fotókat: a dobozon lévő sérülésről, az állvány védő csomagolásáról, a dobozban lévő térkitöltő anyagról és a terméken látható sérülésről is, majd küld el nekünk e-mailben.  Sajnos ez egy kicsit macera, de szükséges ahhoz, hogy egyértelmű legyen, a termék nem a felhasználás, hanem a szállítás közben sérült. A kapott dokumentumok birtokában mi elindítjuk a futárcég felé a kárrendezési panaszt és kártalanítjuk az ügyfelet. A kártalanítás nem jelent automatikus pénzvisszafizetési garanciát. 

Bérlés esetén: amennyiben a Bérelt eszköz teljesen alkalmatlanná vált rendeltetésszerű használatára, először megpróbálunk egy csere állványt eljuttatni a Bérlőhöz. Ha ez nem megvalósítható, akkor visszafizetésre kerül a teljes bérlési költség (bérleti díj+szállítási díj+kaucio)

Vásárlás esetén: először felajánljuk, hogy kiszállítunk egy új terméket (szállítási díjat ebben az esetben nem kell fizetni). Ha ezt nem fogadja el a vásárló, akkor visszafizetjük a vételárat és a szállítási díjat is.

Ha a csomag megérkezésekor a dobozon nincs külsérelmi jel, de a benne lévő terméken bármilyen hibát, sérülést észlelsz, kérjük azonnal jelezd felénk e-mailben vagy telefonon, mert utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!


  • A szállítást nekem kell megrendelnem?

Nem. A kiszállítással és felvétellel kapcsolatos összes adminisztrációt mi intézzük. Neked csak annyi a teendőd, hogy megadd a szállítási címet/címeket a bérlés előtti héten. A csomagot visszafelé sem kell megcímezned, mert a futár viszi majd magával a csomagcímkét.

 

  • Adhatok meg eltérő kiszállítási és felvételi címet?

Igen. A kiszállítás és felvétel napjáról mindig előre tájékoztatunk, így el tudod dönteni, mi lesz számodra a legkényelmesebb megoldás szállítási helyszín/helyszínek szempontjából. Ha eltérő felvételi címet adsz meg, akkor figyelj arra, hogy az állvány doboza és csomagolása is átkerüljön, mert abban kell majd visszaküldened!


  •  Kérhetek órára pontos kiszállítási időt?

Sajnos ezt nem tudjuk megoldani. De…A kiszállítás napjának reggelén, email értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. Ha nem megfelelő a megadott időablak, akkor felhívhatod közvetlenül a futárt és egyeztethetsz vele. Általában rugalmasak szoktak lenni és segítőkészek.


  • Miután megkaptam az e-mailt, hogy a csomagom feladásra került, módosíthatom a kiszállítási címet a Gls-nél?

Elvileg nincs akadálya, de nem javasoljuk, mert akkor csúszik 1 napot a kiszállítás. Ami egy szombati rendezvény esetén elég nagy probléma lehet, hisz péntek helyett hétfőn fogják kiszállítani (hétvégén nincs szállítás) Ha mégis úgy alakul, hogy mindenképp módosítanod kell, inkább minket keress, mi megpróbáljuk megoldani!


  • Mégsem lesz jó az általam megadott hétfői felvételi cím. Módosíthatom hétvégén a felvételi címet a Gls-nél?

Módosíthatod, de tudnod kell, hogy csak a péntek estig leadott rendeléseket fogja felvenni a futár hétfőn. Mi megrendeljük pénteken a felvételt hétfőre, de ha te szombaton vagy vasárnap módosítod a címet, akkor a csomagot csak kedden fogják felvenni. Mivel a köztünk lévő Bérleti szerződésben a bérlési idő utolsó napja hétfő lesz, ez azt jelenti, hogy késedelmi díjat kell majd fizetned. Ennek összeg 2500,-Ft/nap. Ha mégis muszáj módosítanod, akkor írd meg nekünk az új címet és mi megoldjuk helyetted.